KHARMA PEOPLE, KHARMA..

bara för att jag spontan shoppar like a crazy person i vanliga fall, och mest köper saker jag OK älskar men kanske inte riktigt behöver. SÅ NU när jag tänker göra ett ärligt försök att spara pengar, då dyker det upp saker bakom varje hörn som jag ÄLSKAR. (och låt oss va ärliga faktiskt behöver?) ...
bad kharma. tror inte på kharma iofs.

plågade mej själv med lite icke-nätshoppande.



+ vackraste blusen på länge.
mkt bra till alla hjärtans dag
vardag som fest

- äger flertalet genomskinliga blusar(dock inte med hjärtan skall sägas!)
ser lite(ok mkt) ut som svart haklapp istället för krås


+ SE PÅ DEN!

- oklart om jag har för feta fingrar
har 4752388 ringar. mer eller mindre äkta.


+ sjukt snygg skärning
snyggt på långa människor (läs: MEJ t ex!!)
behöver halloweenklänning(nej egentligen inte men det hade väl vart en värdig ursäkt?)

- äger 4 långklänningar varav en är svart..
kommer förmodligen ändå att vara för kort för Amazon-Hast
misstänkt mkt plats för icke-existerande byst


+ letat perfekta svarta pumpsen sen forever
kostar typ 300pix
mkt snygga, långa, slanka ben-varning

- stor risk att jag slår huvudet i diverse dörrkarmar och annat som är gjort för människor under 2m.




sammanfattning: jag köper ringen och klänningen eller?

nu är det fredag och P är här! sthlm väntar tror jag bestämt. /Hast

Kommentarer
Postat av: sambo

ja vill ha hjärtblusen <3

2010-10-29 @ 22:40:36
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0