himlen på burk.

Frankie och hans Billion Dollar Babies spelade på Pub anchor igår, hej va de va livat!

jag lirade match som någon slags uppvärmning på kvällen. säsongsavslutning och vi vann me 3-0!!
och tänka sig jag stänkte in ett mål dessutom, så humöret va på topp.
PO och Erik kom hem till mig och dom hade med sig inflyttningspresent minsann.
(känn ingen press ni andra som kommer å hälsar på.)

titta va fin. haha


en korkskruv behöver väl alla.
(obs varför finns inte såna män i verkligheten undrar man?)
han hamnade iaf direkt på kökshyllan i hela sin prakt.

jag fick me mej två tröjor från Frankie i all hast.



en rosa å en me glitterbokstäver woho.
tack för en grym kväll!
som avslutades med att jag gick rätt in i dörrarna till tuben eftersom dom inte öppnades.
det var stängt. så det blev ett blåmärke i pannan och en onödigt pratglad taxiresa hem.

öppnade skafferiet imorse(kl.14.30ca) och där stod räddningen upplyst av en gyllene gloria och man hörde änglakören i bakgrunden: aaaaah.



alltså detta är himlen på burk. har ni inte smakat så måste ni göra det.
höll på å få slag när dom hade de på ICA här på lidingö. glädjeskutt på konservavdelningen.
om ni inte smakat så gör det bara. är typ som mashmallows smet fast bara asgott.


är faktiskt ledig så ska köpa sushi, ostbollar och Loka päron och sedan slänga på OCboxen! /Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0