hahahaha

jag jobbar på en mässa över helgen.
igår var dagen för branschfolket att gå runt och äta(och dricka) gratis.

plötsligt kommer det fram två killar och jag börjar surra på om våra produkter och hej å hå.

-"kommer du från Gävle?" frågar den ena då.
-"eeh nej men jag har bott 4 år i sandviken, hurså?"

Det visar sig att det ena är ägaren till Eightball som är en biljardklubb i Sandviken och det andra är ägaren till Princess som är Stadshotellet och framförallt var det the place to be när vi va gymnasiekids.



så säger Princesskillen: "Jaa, jag kände igen din RÖST!"

hahahahahahahahhahahahahahahahhaa
jag dör litegrann. smeknamnet DECIBELLA känns nu högst aktuellt.



nej nu ska jag ut till mässan igen, se om några härliga sandvikare dyker upp idag haha.
/Hast



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0