FLYTT!

nu händer det grejer förstår ni.
helt plötsligt bor jag på Lidingö i världens finaste lilla lägenhet som jag älskar!
helt själv.
notera att detta är första gången i livet som jag bor helt ensam.
(äntligen kan jag förvara skor i kökskåpen)

skruttar runt och ställer iordning. fick hjälp av min älskade far och bror.
dvs dom bar ALLT och jag koordinerade. (för det e ju vad jag gör)

sen åt vi en härlig middag på Kungshallen och hittade världens största Loppis på Hötorget.
till min stora LYCKA!
(det var uppenbarligen meningen att ja skulle flytta nu tänker man)
så jag köpte asfina hjorthorn att hänga i hallen. typ som dom här fast inte alls lika stora haha,
och obs ingen träplatta  bajsbrunt bakom naturligtvis.




suspekt.

imorn eller på tisdag får jag äntligen microsimkortet till min Iphone,
då ska de bli ordning på torpet och massa bilder, lovar!


skall nu inhandla några slags förnödenheter.
(det enda som finns i mitt kök är 13 paket ipren, 2 tuber treo, en förp. samarin, massa multivitamin och ett örtsalt.
haha.

hejsålänge/Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0