bygger hemmet!

ooh nu börjas de!
nu kan man se en början till ett hem fint som snus.
(ska bara försöka få bort 15sopsäckar me kläder som står ÖVERALLT så man ser det här ovannämnda hemmet.)

spenderade dagen på Myrorna och IKEA med P.
det va först lite oklart vart myrorna-ropsten låg så vi gick en väg jag trodde ledde dit.(eller jag insisterade just då på att den gjorde det)
och det gjorde den också. förr eller SENARE.
när vi handlat massa fina glas och skålar och skulle tillbaka insåg vi att det låg 50m från hållplatsen..

Powerwalk runt Värtan kallar vi de!


sen for vi till ikea och jag blev fattig som en kyrkråtta.
men ni ska få se så fint allt blir.
och SJUKT KUL hade vi hela dagen dessutom!

ska försöka få upp lite fina saker på väggarna. lite såhär se min inspiration ut..









den här funderar jag (och mitt feta ego) på att ha ovanför sängen. har nämligen ett svartvitt djurmönstat överkast.
eller är detta verkligen vad jag vill se när jag slår upp ögonen varenda morgon!?


åter till arbetet/Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0