Birthdaygirl!

jag får alltid tourettes när jag fyller år.
alla som inte börjar med att säga: grattis! råkar ut för min födelsedagstourettes.

JAG FYLLER ÅR IDAG!!

ja ok ta de lugnt.

hade en FANTASTISK dag, den helt perfekta faktiskt!
när man fyller år får man äta tacos till frukost framför OC.



när man fyller år får man äta Fluff med sked direkt ur burken också.
upptäckte till min stora lycka att jag tydligen har självlockigt hår nu när jag är 23.



H hämtade upp mig och bjöd på födelsedagskaffe på stan, sen va jag så inne på engelska att jag fortsatte när mamma ringde. konstigt tyckte hon.
mötte upp E och vi gjorde guacamole dip och fresh margs vilket är det bästa som kan förtäras på en födelsedag.
vi skålade å sa grattis till mej. (och grattis till E som tagit körkort samma dag! men mest mej)

sen begav vi oss.


jag insåg för 233243ggn att jag måste bli fri från min utväxt. den skrämmer slag på folk.
(blondspray här kommer jag)



lyckades under denna vilda utekväll (mkt tack vare min födelsedagstourettes) bli bjuden på 1000kronors skumpa vilket ju inte är helt fel. grattis till mej!

note to self: börja säga att det är min födelsedag oftare och på så vis bli bjuden på 1000kronors skumpa mer frekvent.

idag köpte jag såna skamlgia mängder sushi att jag va tvungen att låtsasringa(väldigt 90talet) en kompis så dom i butiken trodde vi skulle dela.



SUPERSTORT MEGAMEGA TACK för alla gratulationer i alla former under gårdagen!
grattis till mej igen!


ni håller väl fortfarande tummarna för mej och det där superjobbet jag inte kan berätta om?
bra /Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0