Birthdaygirl 2.0!

så igår va inte alls min födelsedag. men fina vänner och en fantastisk restaurang fick det att kännas som de!

Tabbouli på regeringsgatan. ALLTSÅ vilken mat! å vilka mängder!
Det bästa var att när alla hade dött o någon slags matkoma, då beställde jag och Emma in mer!
Då e allt som det ska.

det var ju också dags för Klänningen med stort K att göra sitt premiärframträdande.



kan ha varit födelsedagsklänningen of all times faktiskt.



Emma kom som representant från skogarna i norr. hon gjorde ett fakntastiskt jobb ska tilläggas.
Den andra blonda och bystiga emman från norr lyckades inte ta sig till storstaden,
men dom båda gav mej denna fantastiska födelsedagspresent;



en canvastavla med mig som motiv. va? kan det bli bättre tänker ni?
helt vilt. tack snälla emmor.



Marron & en till Emma!



Rossy i mitten och Anna,



jag fick en födelsedagsdrink! hur glad va jag?
höll på att bränna upp håret när jag smakade på den dock.
med tanke på hur mkt hårspray jag haft i dagen till ära, förmodligen EJ bra idé att hålla nära tomtebloss.



vi gick sedan de 50 metrarna till 1900/Kåken och hade en fortsatt underbar kväll!
sedan tappade vi halva styrkan på väg mot stureplan.
och sedan ytterliga halva av den kvarvarande halvan när vi väl kom dit.(stureplan har den effekten på folk)

så det slutade med schlagerscenen på Golden Hits där vi dansade oss svettiga och lyckliga!

TACK allihopa som gjorde denna födelsedagskväll nr2 helt fantastisk!!




nu skall jag köpa obscena mängder sushi igen, och det regnar./Hast

Kommentarer
Postat av: Emma

Ni ser ut att haft en grymmmm kväll!!! Va snygg tavlan blev. Jag och Nordlund hade tänkt samma sak, så vi slog våra kloka ihop och gav den tillsammans <3



TUR att ja inte kom ser jag nu, för jag hade köpt en exakt likadan klänning som Emma, som ja hade tänkt ha! HAHAHA!!!



Pussss min saknade.

2010-10-24 @ 19:48:43
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0