0290-026!

man skulle kunna göra en beveryhills 90210 här hemma i skogarna.
riktigt mycket äckligt sliskig dramatik där alla har en koppling till alla.
mer eller mindre rumsren.
0290-026 kan vi kalla den.

igårkväll hade till exempel varit ett utmärkt avsnitt.



jag var hysteriskt glad att få träffa två bästa vänner på balders!





totalt kaos som vanligt när man utforskar sandvikens uteliv.
höjdpunkten blev sibylla och en kebabrulle hemma i sängen.
Emma & Adde slogs vilt om vem som skulle behöva hysa mig över natten,
Adde drog nitlotten och fick mej som nattligt sällskap medans emma var fri att välja haha.

drog på mej mina nya favoritjeans. tror aldrig jag älskat ett par byxor så mkt som dessa.



har ju också något otippat skaffat mej en poncho. den bara hängde där så då tog jag den.



har lärt mej ett nytt uttryck av Adde imorse. "Att köra buss".
lista ut de om ni kan.

skall nu avnjuta en klassisk filmkväll Fam. Hast style vilket betyder att det är hög tid att inhandla ostbollar och pepsi.
vi har ju btw en räv som springer omkring på gården.
Freddie skulle ut och hämta något men hejdade sig i dörren: " men mamma, tänk om räven kommer å biter mej i häcken!"

later/hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0