vem är egentligen geniet i snook?

tyckte Oskar gjorde ett bra hopp från Mr.Cool till Mr inte fullt så cool snarare pop.

Men hejda dej rejdar! för nu kommer ju Daniel som om de brann runt knuten!

älskar hela albumet. älskar.
riktiga GLADlåtar.

denna måste man må bra av supermario introt på.



imorgon spelar vi in reklam här på Lidingö.
om tjejen i leopardklänningen behagar ha feber en dag till..
ja då blir det jag som får svänga mina lurviga i festnatten iförd leopard.
kan vi enas om att hålla tummarna för att det INTE ska behöva ske?



GRATTIS idag till min fina och otroligt duktiga vän P som lyckats få ett såkallat drömjobb.
äntligen! väldigt stolt och glad för hans skull är jag minsann. (obs ej ironi.)



vill verkligen verkligen ha ett par beiga pumps.
(och det är inte leoparden på insidan som lockar)

men slut i min storlek. bara!



godnatt nu! /Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0