SJUKDOM

sjukdomsbloggeri.

ursäkta snåla uppdateringen. hade Hastarna på besök på min ö och sedan följde jag visst med dom hem till skogarna igen.

sen fick jag SJUKDOM och ligger snorandes på soffan.
orkar inte författa roliga inspirerande fantasifulla texter för tillfället.
så bjuder på bildkavalkad.



Birtdaygirl ver 3.
Firad av familjen i volangkrage.



Mami.



bioutstyrsel.



biosällskap.



wihoo. tillbaks i skogarna.



där det kan vara såhär vackert på en springtur.



min fina systrar va brudnäbbar. finare brudnäbbar har sällan skådats.



Hastsystrar.



skall nu göra mej oerhört bekväm framför TVn med näsdukar och chokladglass.
Later skater/hast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0