"Ett test? ja, det kanske blir kryssfrågor!"

underhållande och frekvent återkommande fenomen inom syskonskaran Hast -
Disney citat.

Alltid kul.


jag vill ha en klänning med där här skärningen. gärna igår.
imorn kommer pengarna.
somliga har ju varit lediga 90% av den här månaden så hyser inga gigantiska förhoppningar om antalet nollor.

Show me the money!



extremt svårt att hitta en liknande klänning som passar en lång människa som undertecknad.
Har lyckats exakt EN gång innan. Garden Collection klänningen jag hade på Späck-premiären.



och den satt perfekt upptill samt rymde hela min behind under fluffet.
hittar jag ett sånt guldkorn igen så visar jag VISAt!



och justja. STORT GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA KRYS  som fyller år idag!!
(exakt 9min kvar att spendera på valfritt fantastiskt vis!)

själv fick jag en snyting på fotbollsträningen och stannar inne ikväll. /Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0