en ny svensk stad & en ny spetsig klänning.

helgen spenderades i Linköping. en svensk stad jag aldrig varit i förrän nu.
av vad jag såg, trevlig.
Min kusin Henrik gifte sig med sin älskade Linda och det var väldigt vackert.

Jag sjöng under ceremonin, den här fina sången med så väldigt vacker text,



på önskan från brudparet.

sen åt vi retsamt god mat och dansade natten lång.
Jag har världens roligaste släkt!
när alla dansande använde sina sista krafter och gav järnet till Simply the best med de obligatoriska slipsarna knutna i pannan, då kände vi att krämen började ta slut och vi hann sen sova ca 4h innan vi samlades på nytt för hotellfrulle.
bästa somliga vet.



invigde min vintage spetsklänning som jag klippt å sytt om en aningens.
den e mörkgrön och väldigt fin. favoritklänningen(just nu hursomhelst).

min överkryddiga plan va att ha håret hollywoodstyle såhär,



men blev stressad fick panik och flätade håret.


äntligen hemma på ön igen. tror att det är första gången på länge jag längtat hem.
hit!  /Hast




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0