bara en gnutta nostalgi varsegod.

en gammal klasskamrat från gymnasiet slängde upp massa bilder på face.
men tänker jag bjuder på ett par stycken här, trots att jag definitivt sett bättre dar!



jag gick ju som ni kanske inte alla vet, Musikalteaterlinjen.
Våran slutproduktion i 3:an var Ronja Rövardotter.
(Jag var Borka men det stannar här ok)



vi hade champagnefrukost i Stadsparken och på vägen till skolan plockade jag tydligen en bukett tulpaner från rabatten att ge fröknarna i hejdå-present.



jag var också Vildvittra i Rövardottermusikalen.



Vi sjöng högst (och vackrast) vi hade snyggast skylt och vi hävdade att vi var både snyggare och hade bättre betyg än samhällstjejerna.
Vi var oerhört mogna och blygsamma sammanfattningsvis.



Jag hittade Fab5.
(plus att vi sjön i kyrkan å fick mest jubel av alla. innan vi börjat)


Känns som det var så länge sen? 4 år.
Men FASEN va kul de va. tror nog vi hade roligast av alla?



nu ska jag fortsätta tvätta. vilket inte direkt händer med jämna mellanrum. /Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0