att spendera en överdrivet ledig dag.

har spenderat dagen med mina favoritklänningar.
dom tenderar hela tiden att öka i antal så dom flesta har jag bara använt en endaste gång.



Vintage paljettklänning från London. använd Påsken 09 om jag inte minns fel.





H&M Exclusive klänning. Bar den på Leksandreunion i mars.
(är lite mindre än jag vill minnas. dags att bli mer frekvent med fotbollsträningen månne?)



perfekt klänning för att trolla fram Lopez-bakdel. Om man nu vill/behöver det.

..och så den här smällkaramellen jag hade förra året på Halloween. utklädd till Foxy Cleopatra.
själva innebörden av "fodral".




fler lovers kommer!

imorn jobbar jag för Make up Store på Clustret, visning imornkväll! /Hast

Kommentarer
Postat av: Emma

den påsken minns jag minsann ;) reunion också!!! åh herre gud vad jak saknar dej nu. älskade du<3

2010-11-30 @ 22:33:56
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0