slappsockan.

gårkvällen var fantastisk med överdrivet mkt sushi och prytzan i sällskap.
min mage bråkar lite för allas information. så efter 3burkar cola igår sa den: hjälp!
och gav i från sig ett avgrundsvrål av sällan skådat slag.



varpå Vanessa ändrade sin facebookstatus till: Herregud! Ella rapar som en hel karl!
som om de va nån slags nyhet.

å idag kommer hon hem med en burk när jag sitter här å jobbar. underbara kvinna.

å va jobbar jag me undrar ni då?
just nu produktionskoordinator på en reklamfilm. inspelning onsdag, så mitt uppe i
diverse förberedelser, casting, rekvisita, kostym, teknik, team.
"vart hittar jag en grön porsche 928?" och "vart kan jag få tag i en husvagn full me höns innan onsdag?"
och liknande frågor snurrar just nu.


 

blev onödigt impulsiv igår och handlade fett billiga skor på nätet.

näthandel är ett i-lands problem!

ser mest fram emot den här sista skönheten, som jag planerar att bära med "slappsockan". liknande nedan.

 

 

ikväll ska vi ut å reka inspelningsplatsen igen. sånt härligt gäng och det sjukaste projektet nånsin!

later/Hast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0