men vilken underbar DAG.

min nya statusuppdatering på face får bli: Ella Hast är SJUKT blond.

gick till frisören 9 imorse, kom därifrån vid lunch! prata om träsmak i röven, plus att jag jämt är för lång för shamponerings stolarna så jag typ ligger på golvet. efter ett tag gick det tydligen inte att färga mer, citat: då ramlar det av. (okej du kan sluta NU)

resultatet:

 

jag e rätt nöjd.

efter klipperian(som förövrigt passade på att RÅNA mej), drog jag mej till Happykontoret och hade en trevlig och totalt meningslös konversation med herrarna kantsjö och ottosson i 2h.
sedan kom PO och vi satte oss med mat och tidning på en brygga i skanstull. fick mäktiga flashbacks från förra sommaren.

sedan tro det eller ej promenerade vi hem! jag gick hela vägen till ett fantastiskt soligt st eriks plan!

 

fick med mej en efterlängtad klänning på vägen som jag funderar på att ha imorn.

imorgon är det nämligen Tidesdeckar reunion! träffa alla från teamet och titta de färdigklippta avsnitten!!

nu skall jag äta....jordgubbar och fil! tadaaa /Hast

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiiint Hast! Nu är vi lika blonda ;)

2010-05-13 @ 11:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0