man ska inte ge upp.

på vägen hem igår gick jag till H&M skanstull, H&M götgatan, H&M, drottninggatan innan jag tillslut kom till en butik där dom hade kvar 1 ex av min randiga klänning!
så nu e den MIN bara min..

 

frågan e nu. ska jag ha på mej den ikväll? med skinnjacka kanske?

å va fasen har man för skor till en långklänning exakt?

annars blir det min andra fynd från igår, H&M hit a new low - 69kr!!

 

 

hm.

förövrigt så knep jag den här fantastiska bikiniöverdelen!!

trodde dom skulle ta slut på släppet..

 

 

YES. kände mej som att jag LURADE ALLA!

snart kommer rosell, sen vidare mot happy. ska bli så sjukt roligt att se tvprogrammet vi gjort.

/Hast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0