hemmaaa aaa aaaaah.

ja nu e hon hemma i Bajenland.
tittade förbi Emmas egna lägenhet. tänk att vi snart e vuxna allihop?
emma hade förövrigt många växter. men dock några av plats - avdrag på vuxenpoängen där!

vi åt tacos och tittade på montazami som är TV3s största kassako sen jag vet inte vem.
såg också oförtjänt överhypade twilight.

Henke kom förbi, saknade Carl-henrik. han ska tydligen bo på en ö i sommar.

en av mina favroitbilder på två favoritbrudar:



älskade älskade systrar. har tänkt göra succé på deras skola imorn, där jag förövrigt är sjukt poppis.


emma och jag pratade och framförallt skrattade gamla Peace&Love minnen igår.
alltså det är det roligaste.
bland annat Emma som tycker att Winnerbäck är: "Grym lime!"
hon menade live.

nej nu ska jag pussa mina söstrar godnatt!/Hast

Kommentarer
Postat av: Emma Nyberg

grymm lime, där satt den ;)



Ja behöver inga vuxenpoäng, ÄN!! om du har trökit imorronkväll så äre talangjakt med massor av grymma ungar som sjunger på kvällen. Min kusin ska va me, så ja å elina ska dit å kika. annars ses vi på lördag!

Pussssh

2010-05-05 @ 18:20:46
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0