gabberoben.

som jag och mina syskon sagt i alla våra dar.
Har fått ordning på min Gabberob hemma på st eriksplan. älskar att kunna se och ta på ALLA min kläder.
(tar dock en extra timme på morgonen att bestämma sig..)

mor och jag shoppade i det förvisso klena utubdet av second hand butiker här i skogen.
men jag är livsfarlig som vanligt.
kom hem med: kjolx2, jeansx2(varav 1par ralph lauren YES), randig tröja, leopardblus samt den perfekta "åka-båt-tröjan".

min garderob e rätt vacker, men önskar att mina skor kunde va såhär fina och framförallt såhär MÅNGA..


sen idag har jag hälsat på mina älskade systrar i skolan. skrivit saga, visat vart på kartan Tahiti ligger och berättat om Bolibompa. behöver jag säga hur sjuuuukt poppis jag e?



är så SJUKT sugen på en förändring. vill fixa mitt hår, kanske borde passa på innan alla mina slantar går åt till konstiga kläder.
såhär vill jag se ut. helst NU:

ja, som hon alltså. tokljust och rakt avklippt. fripperian nu kommer jag!

godnatt för all del./Hast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0