fantastiska dagar!

blev visst ett minibloggstopp.
för jag har haft fantaaaaastiska dagar!
jag ska välsigna er med en liten sammanfattning, beredda:

i torsdags tog jag med Rosell på SATC 2. härlig film men härligare sällskap.
(ja, ettan var MKT bättre. och sushin va bäst av allt)

å jag hade vart på stadsmissionen å införskaffat undebar tröja och den perfekta sjalen till håret.

endast smärre axl rose vibbar.

sen blev det fredag och jag hade ett otroligt möte på svt. sedan tog P me mej på Grönan. Lyckliga jag.

 

i sista rycket åkte vi INSANE. och den heter verkligen vad den är. har aldrig skrattat så mkt. (som när det var över alltså) sedan gick vi till ROCKS å härjade till Mötley blandat med dolly parton. en härlig mix.

 

på lördagen kom finafina mor & far förbi under sin "lediga från jobb och barn helg" .den första sen... ja jag föddes förmodligen.

 

sen for vi till Bullerbyn på lördag kväll. Eurovision i sviten, prat halva natten, hotellfrulle och lyckad inspelning, vad säger man? :)

jag fick inviga långklänningen. jag tycker den e fin - pappa trodde de va pyjamas men sa inget förrän vi satt på restaurangen.

väl hemma på bromma lös solen över sthlm!

men nu peppar jag för ny vecka. nytt jobb imorn!

och imorn kväll SMÄLLER det! /hast



Kommentarer
Postat av: Sofy

Och Pojje har snyggskjortan på!!

Jajemän imorgon smäller det. Lita på det! :D

2010-05-30 @ 23:51:10
Postat av: soulie

HAHA äkta pappa-grej att försöka hålla sig för att kommentera ens kläder, men tillslut kan de bara inte hålla sig;) back in sweden soooon! PUSS E.

2010-06-01 @ 12:43:08
URL: http://nordlundemma.blogg.se/
Postat av: emma

världens finaste!

2010-06-01 @ 21:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0