de e såhär vi gör de här i sthlm.

alltså de e så VARMT. ååh va skönt å va ledig när de e så varmt tänkte jag -
men så tänkte jag lite för hårt å VIPS dök jobb upp framför nosen.

fast jag e bara glad. reklamfilm denna gången - för ett stort företag och ett litet produktionsbolag.
bra kombo jag gillar.

fantastiskt lite team är vi. spenderade dagen i möte på Gildas café på Nytorget.

nu letar jag desperat efter en dam/tant, smal, över 70 år gammal helst. som man va statist med replik!!
letar med ljus å lykta. hjälp maaaj!


igår intog vi våran plats i vasaparken igen. står pre-booked på mej hela sommarn.



jag överraskade brudarna med tunnbröd, salami, brie, rucola, potatissallad, rostbiff & vindruvor.
hurra för mej - så går det när man låter mej göra middan. skitbra!



sofia kom ända från lidingö. tar typ lika lång tid som att åka från mina päron i sandviken.
(och ja, det blev taxfree godis till efterrätt. helt korrekt gissat)

uuuuuuuuuuuunderbaaaaaaaar försommarkväll!!! /Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0