Tidsdeckarna!!!!!!!!!!!!!!!

TVserien jag jobbade med hela sommarn/hösten saknade ett par scener som utspelar sig i ett snölandskap. Nämligen det avsnitt som handlar om Gustav Vasa himself.

Så jag drog ihop ett HÄRLIGT gäng och avslutade det här kalaset i Sälen!
2dagar har vi varit där, 2 helt galet grymma dagar.
fantastiska människor, fantastisk mat, fantastisk tv!!

några fantastiska pics från tidigare insp. i somras. slänger upp ett par från dessa dagar snart.





jag själv har varit projektledare/produktionsledare/inspelningsledare/SAD/kostymör/rekvisitör/platschef/b-ljud/el-ass etc. i två dagar.
man skulle kunna säga att jag är lite trött.
men roligare än såhär tror jag inte man har på jobbet?


Tisdagskvällen började med bastu där det delades gamla TDminnen hejvilt. fortsarre sedan till restaurang Lammet&Grisen som har löjligt, lööjligt god mat. om du tror att du ätit god mat, gå hit först och säg det igen.
vi blev sist kvar och fortsatte till Harrys och avslutade kvällen med att skratta oss fördärvade till freddes vilda moves.

idag gick färden hem igen, jag passade på att stanna här hos mor&far en sväng och fylla på tanken, min tank.

kära kära TDare, tack för två heeeeelt fantastiska dagar och en oförglömlig kväll.
ni vet ju att jag gillar er./E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0