mitt matlagande.

alltså det är fantastiskt kul att jag och Pojje bestämmer oss för att verkligen LAGA en riktig middag på lördagskvällen. humorn ligger i att vi båda fastnat i den berömda Nudelfällan, men bestämt att ta oss ur den för en lördagskväll. vi är verkligen stolta över vårat achievement att laga mat från grunden.


humorn ligger i vad vi bestämt oss för att "laga"..



färdiggrillad kycklig
frysta potatisklyftor
bea på burk
sallad
baguette

och till efterrätt ett glasspaket skuret i 2.

halå halvfabrikat going helfabrikat. vilken bedrift.
vi var så till oss att vi knäppte bilder på vårt "matlagande".



andra gången jag öppnade den ugnen sen i juli hahahaha.


shoppat second hand like a crazy person. slänger in bilder på några gobitar imorn.
night/Ella




Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHA Ja bara älskar er! så jäkla NI! "Åh nu ska vi vara duktiga och laga riktig mat..."



Kan inte beskriva hur mycket jag saknar er<3

2010-03-02 @ 11:16:15
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: Pojje

Men! Jag tycker inte vi ska klaga här nu på hur mycket som var halvklart redan! Det var mycket effort i vad vi gjorde och även om det bara var att stoppa in det i ugnen så gjorde vi det med kärlek! :) JA! Emma kom hit och "laga mat" med oss nu! :)

2010-03-03 @ 11:48:16
Postat av: Anonym

"med mycket möda och stort besvääär!"

2010-03-04 @ 11:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0