innerstadsbo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

äntligen. flyttar jag till St Eriksplan och den här fantastiska kvinnan;



som jag förövrigt lärt känna genom, just det, Bolibompa.

så nu förväntas jag väl packa ihop mina kläder i 15 sopsäckar och 43 resegarderober igen. pärs!!
men längtar.
tack Ato för otroligt trevliga 9månader (ja det är bara en tillfällighet), i årsta!


på tal om människor man jobbar med så var det ju ovan nämna underbara fröken Prytz som hustlade in mej på Postkodmiljonären. där jag hade nöjet att jobba med bland andra förtjusande Sandra. såg detta på hennes blogg och kunde inte låta bli att rippa rakt av...

"norrländsk paraplydrink"




åter till arbetet. sista dagen på Happy Fiction, vad väntar sen?
men jag har ju hemligheter som ni vet. /Hast




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0