Happy Feet!!!!!

undrar om mina fötter är lyckligare än när i ett par snowboardboots?
möjligen spelandes fotboll.. men det händer ju dessvärre med rätt stora mellanrum  nu för tiden eeh.

tog tåget imorse efter att ha sovit 4h. hamnade givetvis bredvid ett pratglatt äldre par. klassiker.
När jag sedan försökte sova lekte barnen inte nudda golv i min stol/mitt knäoch byggde lego på mina fötter.

"ursäkta mej men era föräldrar sitter EN HALV VAGN BOORT!!!".

sen kom jag att tänka på min egen stora familj fylld av skrikande barn och tonade ner min attityd lite.

nästan framme passade solen på att kika fram..





kom till undersåker vid 3 och där stod käre far och välkomnade med öppna armar!
for till Vålådalen och hjärtat blir varmt så fort man kliver innanför den blå dörren.
hann med 3 åk på eftermiddagen i färskt puder, lyckliga dag!!!!!!!!


nu väntar fjällfika och eftermiddagsåk. hur lycklig?? /Hast


Kommentarer
Postat av: elin

Men ella! Jag va i undersåker i dag vid 12 tiden ja :P jag skulle kika in på secondhand butiken där men den öppna inte fören 13 :P ska nog dit med mamma på onsdag kanske :) ska vi ses? :D



KRAM

2010-03-08 @ 19:14:44
URL: http://ellesnelle.blogg.se/
Postat av: soulie

avis - jag vill!!:( men du förtjänar goooott och väl att njuta lite!! SO ENJOY. saknar dig! PUSS

2010-03-08 @ 20:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0