Följande har hänt..

Vi var på Åre chokladfabrik och de hade provsmakning på pralinerna. Ända tills hela Familjen Hast förgäves försökt bestäma sig för vilken som var favoritsmaken och följdaktligen varit tvungna att provsmaka alla sorter minst ett par ggr.
Sen hade dom inte provsmakning längre.



Fredrika blev rik. (på Monopol) och konstaterade glatt: Halleluja det regnar CASH!!



Pappa
fick ont i magen av franska örter chipsen. Därefter fick han grönsaksdille och konstaterade att han från och med nu ska äta VITLÖK som chips.
Mamma sa: Då får jag dela säng med mej själv.
Det visade sig senare att pappa menat VITKÅL.



Matteus åkte 2km i längdspåret med byxorna bak-och fram. Jag vek mig dubbel av skratt vid upptäckten och ramlade givetvis ur spår. (där jag nästan blev överåkt av en mustaschprydd tysk)



och fortsättning följer..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0