bevare mej väl.

det är tur att jag e arbetslös ibland. för jag jobbar ju som en GNU!
nu sitter jag här på en söndag, kontoret. fotar outfits till samtliga karaktärer och skriver listor, ringer, dubbelkollar, trippelkollar, ringer igen, ringer en 3e gång, äter en burk ravioli osv.
men fasen va kul jag har!


har dock tappat rösten. möjligen efter ett en helt fantastisk kväll som började på Kellys, via söta Vanessa till hak på St.Eriksplan som jag trodde skulle bli min slutstation.
icke.
vidare mot Golden Hits och slutligen Soldaritet. eller slutligen å slutligen, sen blev det mcdonalds givetvis.
hemma var jag klockan. 06.30. de e fint.

sofia ringer 09.20..
jag tror inte de.


heldag med saknade sofia på stan. hittade bästa beyonceklänningen. bild utlovas.
nu måste jag fortsätta arbeta kära vänner.
imorn bär det av till SÄLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yahoo.

såg förövrigt äntligen Shutter Island i lördags. har läst boken och filmen levde faktiskt upp!
fantastisk läskigt.
men det bästa är ändå. att filmen är sjuukt läskigt obehaglig allt igenom, med många surprisemoment hela tiden så alla skriker högt. men Pojje, han blir mest rädd när en snubbe tänder en tändsticka!?
haha. lyfte från stolen en bra bit där kompis.




se den säger jag!

sälen nu kör vi/Hast

Kommentarer
Postat av: PoJo

Hahaha! Ja men vadå! Det va ju läskigt, jag satt och spände mig och höll andan, då är det lätt att bli rädd för alla plöttsliga händelser! :D haha!

2010-03-22 @ 15:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0