SPÄCK.

igår var jag och min plus one sofy på premiären av Kommissarie Späck som jag jobbade på i höstas.
filmen va grym, många skratt utlovas. sällskapet va löjligt bra. alla härliga va där. på det stora hela en riktigt fantastiskt underbar kväll!

snygga snygga sofie utanför Rigoletto där det hela ägde rum.

att jag var stressad igår är det fetaste understatement jag kan komma på just nu. höll kvar mej ute på insp. i nacka så när jag kommer inkutandes som en dåre i lägenheten har jag ca 20min på mig att göra mig iordning för mitt livs första galapremiär. kul.

som jag laddat å planerat. rakade benen på 2röda. håret i en knut. pärlörhängen. fett me rött läppstift. på me klänningen. i klackarna å iväg!

på 15min!!!!!! allvarligt tjejer det måste vara REKORD!?

en liten sneakpeak.

fick under kvällen bland annat höra att jag såg ut som en bakelse och Barbie.

(jag tar nr2 tack)/Hast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0