för första gången.

imorse vaknade jag kl.09.00 på en lördag. och va pigg, kunde inte somna om och VILLE typ gå upp.
ni som känner mej vet att detta inte händer.
hade svårt att somna igår eftersom min mage var en knut. och ingen hade tydligen lyckats få upp den förmodade sjömansknopen imorse så det var bara att kliva upp.
och fortsätta där jag var på nektarinlådan.

idag svänger jag förbi stan och distraherar mej med vasaparkshäng me brudarna bäst jag kan.
ikväll nämner jag inte ens med risk för att jinxa skiten.

idag tog jag på mej jeansen jag pimpat själv.

ralph lauren 20 spänn på nån loppis. klippte av å rev me rivjärn - totti!

plus en liten vit blus som ingen vet var jag hittat.

 

titta vad jag äntligen hämtade från posten igår, från nelly.

 

 

 

fasen va jag ska fin om fossingarna i sommar.

och lång som en strånk. får akta huvet där.

nu sol/Hast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0