bloggstopp.

övertygad om att ni kära läsare har så mycket bättre för er i den extrema värmen än att läsa om vad fasen jag håller på med.
men for your information har jag legat på sjukan i ett par dagar, akut intagen för njurinfektin.
inte kul. blev väldigt rädd ett tag.

mår bättre men kan inte gå snabbt eller sitta länge.


nu har jag fått kalasbra jobb i sveriges nedre regioner å drar dit å jobbar ett tag.
det hela sker på någon slags öde ö, så bloggmöjligheterna kan vara sådär.
time will tell.

bjuder på lite bilder så ses vi om ett tag!

ta hand om er å era njurar people.! /hast

 

älskade Diamond Dogs.

 

 

Jag och guess who? på inspelning.

 

 

Daniel, jag och Sofie på Mose Backe en härlig kväll.

 

 

kunde varit mitt fejs över hela tuben. eller?

 

 

D's födelsedag.

 

 

peace out nu drar jag till malmoe!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Finaste bästa Hast<3

2010-07-27 @ 10:41:32
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0