systrarna Hast konverserar.

Celina 9, och Fredrika 6 går omkring inne på Ö.B bland hygien hyllorna och diskuterar.
De diskuterar film.

Plötsligt börjar Fredrika trycka sig mot hyllorna å skruva sig fram i gångarna.
Hon sänker huvudet och tittar under lugg på Celina, och säger med förvånansvärt mörk stämma:

"Hey Baby, ska vi dejta eller!?
ta ett schampo.. och kom hit me dej!"


Celinas ögon är stora som tefat.
Hon säger:
"Freddie, det där har du sett i en film!"
varpå hon tar Fredrika under armen, rycker en schampoflaska från hyllan och går mot kassorna.








Häromdagen spelade jag själv och Celina memory på köksgolvet.
Celina tror sig ha lokaliserat ett par, men är osäker.
Hon säger för sig själv:
"Ååhh... kondensera dig nu Celina!"

(för er som inte förstår språk age 10- så menade hon nog: koncentrera)






Glad  vinter! /Hast.

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha alltså dina syskon!!!

kan va de klockrenaste ja träffat!

2010-01-06 @ 21:39:30
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: Soulie.

HAHAHHAHA jag döööör. kondensera;P love them!

2010-01-06 @ 23:24:20
Postat av: Sofy

JAAAAAA!! Äntligen. Systrarna Hast har varit i farten och den här gången sa dom.... Mitt favoritinslag på bloggen is back!

2010-01-07 @ 11:28:48
Postat av: Moster ERika

men mina karaste syskonbarn!! hahahaahahaha!!!! vad otroligt roligt, jag maste bara skaffa barn snart!!! :) kan inte vanta pa vad som kommer ur deras munnar: spanskenska!!

2010-01-23 @ 18:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0