let's go to church.

hade en fantastisk trevlig liten familjetillställning i Vallentuna idag.
ni vet, familj och vänner samlade  i en vacker kyrka.
Fina tal, god mat, trevligt umgänge.
en helsöndag.

en urusel bild. men jag invigde min Myrorna-paljett-kavaj äntligen!




Mina bröder är dom roligaste. om jag inte sagt det?
Vi är alla stora fan av disneyklassiker, och citerar gärna och ofta.
Robin Hood citat är en favorit.

Så när vi sitter i kyrkan och dom i slutet ska samla in pengar i en
så kallad bössa.
Då är det (givetvis) Gabriel som sätter ett klockrent referat från just Robin Hood.
När scheriffen går runt å samlar in pengar och slår ner en krona i bössan,
så att alla pengar studsar upp!
varpå han tar dom och skrattar.
Det tyckte alltså min bror var en bra idé att göra med kyrkbössan!
många skratt och diverse övriga sköna disneycitat följde..


kolla ungefär 8.09 in på den här videon. (eller avnjut hela för guds skull!)



 

hahahahahhah.

aldrig sinande(värdelös) humor från Hast/ godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0