kusligheter.

Fantastiskt trevlig kväll igår, fantastiskt!

SNABBA CASH
va faktsikt otroligt bra för å va en svensk film i den genren.
mkt close ups och bakljus, kändes som en spansk filmatisering tyckte jag.
dom pratade iofs också spanska typ 20 procent av tiden.

efteråt tog jag och Sam oss upp till Sky Bar
där vi satt och spånade på en grym programidé
som vi nu bara behöver pitcha för nåt lämpligt produktionsbolag!
haha riktigt kul hade vi, vilka superbrains vi e.



det sjukaste på hela kvällen var ändå..

Jag håller på och läser en bok av Dennis Lehane som heter Patient 67



den e jättebra och jag älskar hans böcker,
men den e så sjuuuukt läskig!
det e som en psykologisk thriller typ, jätteobehaglig.
å den ligger jag lämpligen å läser innan jag ska försöka sova på natten..
Senast i måndags tänkte jag: Vilken GRYM film den här boken skulle göra!!

och igårkväll(tisdag) när vi sitter i biosalongen, vad kommer upp som trailer?
Shutter Island , baserad på min bok!
creepy.

den verkar lika otäck och sjuk som boken
och tydligen är det Leo DiCaprio som gör huvudrollen
och fantastiske Scorsese som regisserar.
skall ses.




nu mer entourage. helt fast /Hast.

Kommentarer
Postat av: Kusin Markus

Är det sant! Patient 67 = Shutter Island. Det visste jag inte. Den är så sjuuukt bra. Yes!

2010-01-21 @ 16:01:58
Postat av: Anonym

gaaah den vill ja me se, men vågar inte! Kommer typ kissa på mej....

2010-01-22 @ 22:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0