Kanye.

vill minnas att jag tillägnat den här mannen ett helt inlägg tidigare i min
skrivande historia. men banne mej nu gör jag det igen!

sitter ju som ni vet och plöjer igenom alla säsonger av fantastiska Entourage
om dagarna eftersom jag inte har nåt bättre för mej kan man säga.
(och för att det är vansinnigt underhållande)

idag höll jag på att trilla av soffan när ingen mindre än kanye dyker upp i ett avsnitt av säsong 4!!

 

den mannen..

fick nästan lov å spola ett par gånger där. så det gjorde jag.

han e snygg, han gör fantastisk musik, han kör nån street/gentleman stil jag älskar och dessutom bär han upp ett par briller som ingen annan på denna jord.

kan nån snälla ge mej honom? (eller åtminstone hans nr..)

 

tur att han inte läser detta. då skulle han tro att jag va ett galen fan.

det är jag också. men det är inte speciellt charmerande.

 

 

nej nya tag ikväll med fröken Sofy äntligen!

en överraskningarnas kväll väntar.

hon kom på att jag fyllde år (i oktober) och har förberett en helkväll. vilken brud!

 

laahaateeer/Hast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0