jag kommer tillbaka.

haha storstaden trodde dom blivit kvitt Hurricane Hast för gott?
glöm det. imorn kommer jag tillbaka. efter en enligt mej alltför lång frånvaro.
DOCK har väl inte tillvaron här hemma i Bajen varit alltför ansträngande heller,
i ärlighetens namn.
och när vi ändå pratar förtroligt så kan jag likabra erkänna att jag inte gått
upp före kl.11 på snart 2månader.
att jag förmodligen ätit för 3 fullvuxna karlar hela december.
att jag försinkat mitt sociala liv med diverse tvserier. främst Entourage.
att jag varit utomhus extremt lite och därför ser ut som ett nytvättat lakan.
att jag tänkt mer på nöje än på hälsa.

Det där sista om hälsan. gäller nog dessvärre inte bara december.
varje måndag börjas det ett nytt liv hos Hast.
så även denna alldeles förträffligt perfekta måndag att börja
mitt nya liv på!
(det återstår att se om självuppoffringsförmågan möjligen förbättrats något?)


Citerar en favorit ut filmvärlden när jag säger:
"Lämna ditt bakomflutna före dej!"
och det gör jag precis nu.



Later/Hast


Kommentarer
Postat av: elin

känns som att vi är lika på många av din punkter kära hast. förutom att du far till sthlm å en annan sitter i oh-rey ;D



2010-01-11 @ 17:59:05
URL: http://ellesnelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hihi hasten :) vi tänker med samma hjärna!

2010-01-11 @ 21:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0