hjärtat slår åtminstone fortfarande.

och det får man väl lov att vara tacksam för förstår jag?
en sekund: dödläge, james morrison, magont.
en annan sekund: livsglädje, sugababes, dansant.



Tacka vet jag fantastiska vänner i en fantastisk stad.
hann inte mer än anlända i tisdags kväll så mötte Rosell och PoJo upp
på Kellys.


Igår tog jag och Pojje våran längsta promenad i livet.
Start utanför min dörr, bort via gullmars till slussen där vi
tog Djurgårdsfärjan till grönan och sen gick vi en sväng runt Djurgården.
Där det förvörigt finns alldeles för mkt snuskigt rika människor
med extremt stora och överkryddade hus.
(som jag inte skulle tacka nej till?)



en underbar dag i ett sthlm som väl aldrig varit vackrare.

Sen gick vi mot Strandvägen och vidare upp till SVT där vi slank in
för att träffa min Rasmus för han ska tydligen åka till Kambodja helt plötsligt.
typiskt honom att välja kambodja av alla platser.
Krockade med Kostym Tommy utanför studio ett, där förövrigt
Stefan Sauk var i full gång med att öva inför fredagens Let¨s Dance.

Tydligen var det total utfösäljning på kostymförrådet eftersom dom flyttar det!
BRA DAG tänkte jag då.

dö inte av avundsjuka nu men jag hittade dessa godbitar..:



röd skinnjacka i precis rätt modell. hur snygg?



grå kavaj - liiike a glove.
sen gick vi mot skoavdelningen. så många timmar som jag spenderat
dreglandes där uppe..
det enda jag kan säga e att de va synd att vi inte kom först.
hittade trots det dessa..:



svarta mockapumps? någon? alla?


svarta, glansiga gubbskor.. alltså HUR LÄNGE har jag letat?



bubblar över av lycka.
vågar inte säga er vad allt kostade tillsammans,
för då slår ni ner hårt med en trubbig påk. tro mej.
will say this much, det kostade mej inte mina livs besparingar iaf.
(om jag nu hade haft några vill säga)


Later skater/Hast.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0