gungar fortfarande.

blev en sväng förbi East igår.
oväntat mycket oväntat goodlooking men där inne måste jag säga.!

och fantastiskt bra musik!
riktigt michael jackson gung hela kvällen,
jag gungar fortfarande!



inte utan att jag minns andra michael jacksson betonade kvällar dock..








nu sitter jag och PoJo i soffan(där vi förövrigt suttit som fastklistrade hela dan)
pizza, godispåse, cola, välmående.

avslutar den här fantastiskt oversamma söndagen med en bild som jag personligen
tycker är fantastisk.



men egentligen lägger jag upp den för att mina kära, kära vänner
Emma & Sofy tycker att det är vidrigt!
enjoy ;)

til next time/hast

Kommentarer
Postat av: polski

ok. det där va äckligt.

2010-01-24 @ 22:41:34
Postat av: Sofy

Vidrigt att se bilden precis innan jag ska sova. Nu kommer jag drömma om ormar. Garanterat. Kommer vakna svettig och hopkurad som en boll och vägra sätta ner fötterna på golvet för då kommer ormen som ligger under sängen att attackera mig. TACK Ella

2010-01-25 @ 22:45:17
Postat av: Anonym

varseguuuuuuuud ; )

2010-01-26 @ 18:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0