det här med pengar.

ja, jobbar man inte så får man inga pengar - hade min mor så klokt sagt.

men det är ändå tråkigt!

promenader är ju som bekant gratis
(såvida man inte går förbi ett skyltfönster med en fantastisk klänning som sliter in en..)

så jag och Pojje håller hårt i en fin trend, samtidigt som vi lär oss hitta i stockholm.
plus att våra 2 timmars promenader blir som terapi, där vi pratar om allt.
(mest mat dock)



jag har återfått lite hopp.
letade igenom samtliga väskor ocj jackfickor och hittade
200spänn i småmynt!
pinsamt vilken lycka.

ska äntligen träffa Sam och Sofie ikväll.
ska ironiskt nog gå å se snabba cash..

vem vet jag kanske kan snappa upp några fina tips..

lahhahahahater/hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0