Billion Dollar Babies.

Träffade saknade Marron igår!
Vi mötte upp
ett härligt gäng för pizza & ett glas,
sedan vidare till Storstad för att avsluta på Pub Anchor
där grymma Frank och hans band billion dollar babies
spelade!





Frank köttar på scenen.





sen kom Frankie ner å körde med oss vanliga dödliga!

otroligt trevlig kväll. som slutade med att jag och Pojje
skulle försöka gå hem till honom från Sveavägen.
Vi va övertygade om vilket håll vi skulle åt, så dit gick vi. i 15 min.
Det var fel.
så vi vände och gick lååångt åt andra hållet. det funkade.
plötsligt uppanbarade sig McDonalds i en tunnel av ljus i snöstormen!

sen frågade jag efter mycket stretande i 2dec snö:
"Vart bor du egentligen Pojje?"
"Eehhh jag bor, jag booor.. jag bor.. eh.. HÄR ju!"
så stod vi utanför.



tvsoffa/Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0