Sverige gives in.

vi ger oss. för snöovädret. idag var det KÖ för att komma genom spärrarna vid Gullmarsplan. hälften av tunnelbanesystemet låg nere. inga bussar eller tå gick. hälften av alla sthlmare kom till jobbet haha.
men höjden var ändå min bror som lyckades fastna på det numera berömda "10 timmars tåget". 24 timmar från Gävle till Göteborg, det e rätt intressant.

Mamma var här i helgen. fantastiska underbara förstående tålmodiga snälla snälla totalt outbytbara mamma. vi hälsade på Morfar i Rågsved på lördagskvällen. IngaLills morotskaka var to die for och nrä vi sen släpade oss hem i stormen var tunnelbanan givetvis inställd. Två Hastkvinnor fast i Råggan på en lördagskväll.. eeeh ej ultimat sits så jag föreslog att vi skulle ta en bulle, varpå mamma blev irriterad över att jag bara tänker på mat.



se så vacker hon e?
vi hann med många timmar i staden också. märks att hon e en sthlmstös at heart. fikade gjorde vi 5ggr på 2 dagar och jag lyckades knipa en Sonia Rykiel halsduk jaaaaaaaaaaaaaa!



lämnade mor på centralen och passade på att föreviga det förhoppningsvis unika tillstånd som råder där just nu.



riktig humor med en skylt som säger: "98% punktlighet på våra resor".
undrar om alla 100tals som fick campa vid spottkoppen också tyckte det.


imorn åker vi ut och spelar in i "Bullerbyn" igen. om vi tar oss dit..
ska faktiskt slänga mej i sängen. var uppe kl.06 imorse och såg när vi lekte med finnarna. HYVÄR RUOTSI!
(hade vi förlorat hade jag nog bejakat min finska halva lite extra dock..)
a demain/Hast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0