nudelfällan.

P och jag hade alla hjärtans dag/bitterhets häng i min soffan igår. fabulösa mängder chips och dip fanns också på plats. vi såg en trailer för lyxfällan och kom att tänka på att vi är i samma sits fast tvärtom. vi spenderar inga pengar, och dom vi spenderar, spenderar vi fel. så tillsist sitter vi där utan mat exempelvis.
Därför borde dom göra en ny variant på programmet, kallad "Nudelfällan" förslagsvis. där vi kan få hjälp.

Vi tittade på HAIRSPRAY som jag inte sett tidigare. Vilken fantastiskt skön film. hjälp va kul de va!

sen helt plötsligt i slutnumret.. vem dyker upp och dansar som en gud? TWITCH!!!!!!!!!

min gamla kärlek från So you think you can dance för ett par säsonger sen..
hur glad blev jag!?
pojje som hade slumrat till lite i skinnsoffan, flög upp en halvmeter i luften och var på väg mot skyddsrummet när jag skrek vilt.


han e mitt freecard för alltid haha. men allvarligt hur snygg, charmig och talangfull får man bli?
se och njut folks.




så. nu kommer jag må bra resten av den här måndagen. påminn mej att se den här videon varje seg måndag.
/Hast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0