jag skrattar ihjäl.

Alltså. Vilka underbara vänner jag har. dom  e verkligen dom roligaste. och kaosigaste. och förmodligen mest tålmodiga som finns.

Lördagen ägnades åt en av dom. Richard som bott i Shanghai på tok för länge, kom äntligen hem och passade också på att fylla år i samma sväng.


Så det hade ordnats överraskningskalas! ääälskar överraskningar, mest när dom e för mej men hursom, det var helt fantastiskt roligt. Richard hade inte en aning när han kom in på bowlinghallen å vi allihopa stod där!
Jag  och Sofy hemma från sthlm, Emma hemma från Polen, Jesper från Gbg, Leroy från Oslo...

Det var verkligen HemvändarMansion! TACK alles för en oförglömlig kväll.

på riktigt så skrattar jag fortfarande minst 2 ggr om dagen åt det fina avslutet på kvällen och framförallt min entré på morgonen. helt overkligt kul.





och ser ni mitt korta hår!!!!!!!!!!!!!!!
Lillemor klippte mig jättefint. faktiskt skönt även om jag gillade mitt långa.Blev inte helt osugen på att följa med Lillemor tillbaka till Kenya... suck. en vacker dag.


fler pics på face. IDAG var min första dag på Eyeworks, som inspelningsledare för postkodmiljonären.
fantastiskt trevligt, kul att jobba med Vanessa igen, och Isabelle e producent så hela gamla Bolibompa ligan e samlade! Imorn har vi inspelning på location och taxin går 06.40. kanske ska sova nu apropå det.

tack kära,kära familj och älskade vänner för en obeskrivligt bra hemmahelg. /Hast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0