ibland måste man kisa för att se klart.

Vet inte om jag sagt att det är postkodmiljonären jag jobbar med för Eyeworks? var ute på inspelning idag.
och det var officiellt verkligen en håla. dock med god pizza(vilket var det enda matalternativet förövrigt).
En väldigt rolig dag, med fantastiska kollegor och trevlig resa.
dagens i-lands problem: SJ som aldrig klarar att hålla tiderna. denna gången hade dom krockat med en älg.
jag frågar mej, vilket är tyngst, tåg? eller älg?.

Imorgon spelar vi in i sthlmstrakten, kan inte säga var så vi kallar det byllerbyn.
Och ni som bor i bullerbyn, se upp imorgon ni kanske har vunnit en slant!


Eftersom jag varit "ledig" alltför lång tid så är kläder inte direkt en prioritet(vad som nu kan kallas prioritet när man inte inhandlar NÅT ALLS e frågan..), så jag ser på massa ögongodis på internet istället. å drömmer om en ny garde.


Sonia Rykiel gjorde ju en riktigt fin underklädeskollektion för H&M.
Nu kommer klädeskollektionen.



Jag gillar byxdressen, strumbyxorna och rosetten. Allt med dom där Sonia-ränderna är ju fantastiskt.
ska man spara lite pengar?



Nu: Så Du Tror Att Du Kan Dansa? /Hast


Kommentarer
Postat av: Emma Nyberg

ja vill haaaaaaa!!!

2010-02-11 @ 09:53:03
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0