how not to LOVE her?



hon gav oss guld. tack för det. karlarna kan man ju inte lita på längre.
berättade inte om den fantastiskt trevliga middagen hos Lina i lördags. men trevligt värre var det. hemmagjord pizza med kantareller(!) och jag hann vinna en omgång TP innan vi gav oss ut i kungsholmsnatten.

jag börjar hantera min nya hårlängd nu. gav mej på hollywoodlockar i lördags, resultatet?


jaha. roligare än så blir det inte. nu ska jag göra nåt helt vilt. byta min facebookbild!
Lejonkungen har ju regerat där exakt ett år nu. känns som dags.
för exakt ett år sen var det min första dag på praktikplatsen i London, inspelningen av Centurion.
nu i april kommer den på bio! tiden rinner ur våra händer vänner låt oss ta väl vara på den.

till exempel bjuda in våra mammor på helgmys!!!!!!! min kommer hit på fredag och gör mej överlycklig.

imorn flyger vi till "bullerbyn" för att spela in fredagens postkodmiljonären! kanske bankar hasten på din dörr.
/hejhej.

Kommentarer
Postat av: Jessica

jag äälskar ditt hår!

2010-02-16 @ 23:41:21
URL: http://jjessicaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0