god fortsättning som vi vuxna säger.

råkade göra ett uppehåll här som vanligt i juletider. har viktigare saker för mej, äta så många prinskorvar som möjligt tex. Eller tömma så många julmustflaskor jag kan innan mina bröder gör de.
eller upptäcka exakt hur mkt choklad man egentligen får i sig på 3dagar.

haft en alldeles fantastisk jul har jag hursomhelst. med mina underbara, stora, vilda ,kaosfamilj, diverse släkt och vänner.



jag &´lillfrreddie.



på julafton körde jag plötsligt nån slags rockabilly svinis.



mina småbröder. ej så små längre.



mina minsta fina. i julklappsklänningar från mej.



juldagen. som senare blev julgransoutfit all the way me röda läppar å grön klänning.



matchade födelsedagsbarnet fint. Emma bar en tokröd klänning så tillsammans var vi något slags julornament deluxe.


hörrni nu blev inte min vistelse i skogen så lång som befarat.
sthlm town redan imorn och musikvideoinspelning!

å just det, God fortsättning som vi vuxna säger! /Hast


Kommentarer
Postat av: Markus Nikkinen

Bröderna ser ut som ett gäng raggare i sina jeans/flanell-oufits. Snyggt!

2010-12-31 @ 00:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0