hard work work.

som ni vet så reser jag i det här jobbet. Men kan aldrig avslöja vart i förväg.
så jag kallar det "Bullerbyn".
Efter att ha varit inne på kontoret både lördag och söndag, går nu färd mot Bullerbyn imorgon tisdag.
Sedan väntar nästa bullerbyn mej på torsdag.
Och på fredag bär det av mot.. Bullerbyn där vi vistas till söndag/måndag.
Det är tur att Bullerbyn bjuder på förnyelse och diverse restaurang och hotellbesök.


hade en överdrivet trevlig kväll med soon to be min sambo Vanessa i lördags.
Hotellbaren - Strand - Spybar.
innan dess hann jag såklart med att se Messi-as knäcka real och hela madrid grät.




Pojje underhåller mej. igår löste vi korsord på min balkong och jag skrattade så ajg fick ont i magen.
senare på kvällen säger han apropå jobbiga sjukdomar:
"men guuud va jobbigt! Det är typ som att va NAPRAPAT, du vet sån där som somnar hela tiden och överallt"

efter att ha skrattat i 30min på golvet föklarade jag att det nog heter narkolepsi..



back to work, hard work. /Hast


Kommentarer
Postat av: redaktörn

fantastiskt med korsord, narkomaner eller eh narkolepser (?) och hotellbesök och bullerbyar! Hoppas ella hast knackar på rosells dörr snart!! Ella! Jag vill ju gå på grönan! Måste du jobba?? :D

2010-04-13 @ 21:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0