alla vi som älskar stockholm klappar NU.

totalt fantastisk dag i Stockholm idag!
vårsol och äntligen värme.
mina två spanjorer gick dock runt å huttrade å klädde på sig medans stockholmare över hela stan drog på sig solglajjer och slängde kläder hejvilt.
ni vet ju hur vi blir på vårkanten, vi 08or.




moster och jag. ser ut som att jag håller på att bli strypt av en argsint bäver va fint.


vi gick via slussen upp till fjällgatan för fantaaaastisk utsikt över stan och djurgården. vidare ner på söder och bondegatan/nytorget där vi fikade och svängde in på stadsmissionen.
älskar söder.
hittade ett par extremt konstiga men sjukt balla briller för en tjuga.



det bästa kommer nu: dom hade typ rätt styrka! haha jag såg bättre. fantastiskt bra.

ikväll blir det påskmiddag hos Silander på Karla. sen möter jag upp moster
och b-friend på La isla för lite salsatoner!!!!!!!! aaarrriiiiiba!!!/Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0