konstant i 8 veckors tid.

jag kom på mej själv härom timmen, men att ha jobbat konstant i 8 veckor.

okej inte varje timme varje dag. MEN varje dag i 8 veckors tid! inkl. helg..

kanske inte så konstigt att kroppen ger sig. och stänger av magen som tack för visat intresse.
hjälp va ont och äckligt allt blir utan mage i funktion.


vi fixade iaf reklamfilmsinspelningen igår. som en smäck satt den.
inte helt problemfri eftersom det tydligen BEHAGADE REGNA dagen till ära.. hade ju bara varit strålande sol i 3 veckor innan meeeen oooookeeej.

flöt på bra, men dagens utropstecken blev helt klart när huvudpersonen och i detta fallet artisten i fråga,
glider in ca 2 h för sent och PACKAD som ett as!!
"direkt från spybar" skämtade han. inget skämt alls, tänkte vi.
men med täta toabesök, diverse kramar "älskling", "babe", och "bokar du bord å hotell till oss två sen?".. senare, så hade vi våran reklamfilm och den kommer se alldeles fantastisk ut i rutan, LITA PÅ DE!

jag skriker till när den börjar sändas :)


madre mia. nu ska jag ta över efter projektledaren för Tidsdeckarna, hon e ju gravid och snart behagar nog ungen ploppa ut förstår ni.
så nu e det fakturor, kvittoredovisningar, löner, budget osv som gäller för Hast.
eeh.











..glömde jag berätta om lördagen?

fantastisk.

klackar, kyssar och god öl.

vad mer kan en kvinna begära?

 

senare/Hast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0