förlåt.

uppdateringskungen.

men jag tror inte att ni skulle velat höra om mitt liv de senaste veckorna.. jobbjobbjobb stavas det.

och nattinspelning på de. börjar jobba kl. 17.00, kommer hem 07.00, sover till 16.00.
finns liksom ingen såkallad TID.

men hej va de e drag på inspelningarna! Inatt blev Kjelle Bergqvist jagad av komissarie späck, cecilila frode och Grünvald ner till ett fartyg i hamnen. kom ner till södermälarstrand inatt ska ni få se på action!!

för övrigt den härligaste skådespelarensemblen. missa inte alla skratt på bio i vår!


juste!jag fyllde ju ÅR också..!!



Hanna kom förbi och lagade tårta. en extremt konstig bild på oss båda, men vi kom under kvällen underfund me att vi inte är speciellt fotogenique!

22år. inte ett dugg lugnare. inte ett skvatt seriösare. inte ett uns mognare. inte ett öre tätare. inte en suck förståndigare.
och lika glad för de e jag. dock hunnit skaffa mej otroligt mkt mer erfarenhet, fantastiskt mycket mer kunskap, lite till av det dom kallar intelligens? och väldigt mycket mer MOD.

de kan väl va bra.

min bror va här över en helg och umgicks. hur trevligt va de?

redo för 3D bio. konstigt.















sen undrar jag ju. jag säger som hon den här isländska sångerskan som åmade sig i Eurovision:
is it true? is it over?
och isf. hur ont i magen kan man få?


skall nu förbereda mej mentalt för 12h nattinspelning.
med att streama lite gossip girl.
/Hast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0