fantastiskt pinsamt.

såg "Mammas pojkar" på fyran igår.
att kanal fyra skulle sjunka så lågt. HAHA det var det mest pinsamma jag varit med om, riktig, äkta kudden-för-ansiktet-TV!

packade ihop mitt pick igår. äntligen HEM idag! ska försöka klämma in så många kända ansikten som möjligt på 2 dagar.
kanske får ta en bil hem om jag har tur!? jeeee.


råkade göra en second hand runda på söder igår, Myrorna, Stadsmissionen, åsså min favoritbutik med en Italiens MAMA som har slängt in alla snygga kläder, skor och väskor från förr i en så fruktansvärt liten lokal så man river ner precis allt bara genom att gå in där. och jag älskar de!!
fantastiska kläder!

dö inte på fläcken nu, men jag hittade en halvlång, svart, pälskappa igår. för ynka 500pix..... hah!
bild kommer till helgen, för planerar att inviga skönheten på lördag!


Erik Hassle har fått mej på kroken ungdomar!



ytterligare ett exempel på hans briljanthet :)



mera jobb så jag kan gitta sen, heeeeeeeem! /H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0